>>>
> Marketing i brendiranje > Konferencija “Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore” – 1. Brendiranje države – izazovi i šanse

Konferencija “Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore” – 1. Brendiranje države – izazovi i šanse

meCrnogorski available languages

U hotelu “Bianca” u Kolašinu od 23-25. februara 2016. godine održana je konferencija “Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore”. Trodnevnu Konferenciju organizovala je Hans Zajdel (Hanns Seidel) fondacija za Srbiju i za Crnu Goru, a domaćin je Ministarstvo ekonomije u Vladi Crne Gore. Konferencija se sastojala iz tri tematske cjeline: “brendiranje države – izazovi i šanse”, “prilike za brendiranje Crne Gore” i “proces brendiranja države – primjeri iz prakse”.

1. dan – Brendiranje države – izazovi i šanse

Tokom prvog dana, pozdravnu riječ dali su Lutz Kober, rukovodilac projekta Hans Zajdel fondacije, i Jovo Rabrenović, generalni direktor Direktorata za razvoj nacionalnog brenda i zaštitu potrošača pri Ministarstvu ekonomije. Nakon pozdravne riječi Jovo Rabrenović je govorio na temu Razvoja nacionalnog brenda Crne Gore, te prezentovao rezultate istraživanja na nacionalnom nivou o percepciji Crne Gore.

Marija Čvorović, načelnica direkcije za razvoj nacionalnog brenda govorila je na temu aviokompanija kao promotera nacionalnog brenda, kao i načinima pomoću kojih se putnicima ili posjetiocima internet stranica može predstaviti određena destinacija. Iako proteklih decenija postoji globalna tendencija da se nacionalni avioprevoznici (national carriers) razviju bez nacionalnih oznaka kao tradicionalne aviokompanije (tradional carriers), Čvorović smatra da je za Crnu Goru i dalje od izuzetnog značaja sa marketinškog aspekta kompanija Montenegro Airlines. Za razliku od Crne Gore, Irska bolju promociju ima od niskotarifne aviokompanija Ryanair nego od nacionalnog prevoznika Aer Lingus.

mr Nela Savković Vukčević, sekretar sekretarijata za kulturu i sport Glavnog grada Podgorice govorila je o značaju kulturne baštine za razvoj nacionalnog brenda. Tokom prezentacije, pokazala je veliko kulturno, istorijsko i arheološko bogatstvo Glavnog grada, koji je, nažalost, nepoznat čak i mnogim stanovnicima Podgorice.

 

meCrnogorski available languages

Top