>>>
> Marketing i brendiranje > Peru – Nacionalni brend

Peru – Nacionalni brend

Želimo da vam predstavimo koncept nacionalnog brendiranja Perua. Peru od 2011. godine sa ponosom koristi postojeći logo nacionalnog brenda, koji je zamijenio kompleksniji stari.

Logo nacionalnog brenda vizuelno je odlično urađen: koristi konture tipične za arheološko nalazište u Nazki (koje su vidljive sa visine) i time promoviše bogatu kulturu Inki. Oblik je kao i tipografija slova koja se koristi dinamičan, veseo i živahan. Boje koje se koriste (crvena i bijela) odgovaraju zastavi Perua.

Nacionalno brendiranje Perua počelo je 2009. godine, a vodi ga PromPeru, peruanska Kancelarija za promociju izvoza i turizma. Vizualni identitet je uradila ekspozitura marketinške agencije FutureBrand u Buenos Arijesu.

Nacionalno brendiranje fokusirano je na pet ključnih oblasti: spoljna trgovina, turizam, gastronomija, biznis i umjetnost.

Za nacionalni logo Perua možemo reći da je u potpunosti opravdao svoju ulogu kao i da u potpunosti odgovara za predstavljanje ove latinoameričke države. Zaboravite na stereotipe koje ste vidjeli u američkim filmovima gdje se spominje ova zemlja, ako želite da saznate nešto o Peruu – počnite ispočetka.

  • Zvanična stranica nacionalnog brenda: Peru.Info

Top