>>>
> Marketing i brendiranje > Urugvaj – “Prirodno” brendiranje države

Urugvaj – “Prirodno” brendiranje države

Na koji način se Urugvaj prikazuje u svijetu? Barem kod nas, ova južnoamerička država je poznata po fudbalu. Počevši od prvog svjetskog prvenstva u fudbalu opisanom u igranoj seriji “Montevideo”, kada su na ovaj ili “onaj” način stigli do titule, te kada su na krcatoj “Marakani” pokazali zube Brazilu i odnijeli im titulu. Danas su tu vrhunski asovi poput Suareza, Kavanija i Godina.

Ali Urugvaj nije samo sport. Tu je i priroda – svjetski je poznata regija La Plata. Možda se iz tog razloga brendira kao – Natural, iliti – prirodna.

 

Kao i sve latinoameričke države, i Urugvaj je razvio svoj nacionalni brend. Radi se o stilizovanom slovu “U”. Iznad njega se nalazi majanski simbol Sunca. Slogan je Uruguay – Natural.

Propratna grafika je šarena i vesela, što je karakteristično za Južnu Ameriku generalno, što se može vidjeti i na primjeru Paragvaja.

Ipak moramo primjetiti neke nedostatke ovog brenda. Djeluje bezlično, i malo šta može da asocira na argentinu na Urugvaj , osim po bojama zastave. Slogan “prirodno” je previše opšti i opširan. Jednostavno, skoro svaka država, ne samo u J. Americi, nego i svugdje po svijetu bi u manjoj ili većoj mjeri istakla prirodu. Ne stiče se utisak da bi se moglo podstaći izvoz, turizam ili kulturu sa ovim vizuelnim rješenjem.

Šta bi tek Homer Simpson rekao na logo Urugvaja? 🙂
Rogato U, i rogovi

Dobra strana loga je to što su sa njim unificirane i logotipi ministarstva, državnih agencija i ostalih subjekata. Takođe, definisana je i knjiga standarda, a takođe se i umrežavau urugvajske kompanija.

Top