>>>
> Marketing i brendiranje > 15 Najvećih globalnih brendova

15 Najvećih globalnih brendova

meCrnogorskienEnglish available languages

Ako bi se vratili kroz vijeme, lista najvećih i najpoznatijih brendova početkom prve decenije XXI vijeka izgledala bi čudno. Duvanska kompanija Marlboro bila bi među prvih 15 brendova i vrijedila 22 milijarde $. Među prvima bile bi kompanije kao što su Nokia i AT&T. Pored Microsofta, visokotehnološke kompanije bile su prevashodno fokusirane na hardver i usluge. HP bi bio mešu prvima, a IBM bi pravio svoj čuveni personalni računar (PC) sve do 2005. godine.

REVOLUCIJA PLATFORMI – 15 Najvećih globalnih brendova

Vremena su se promijenila. Sljedeća animacija dolazi od theRankings-a prema podacima Interbrenda, i poredi najvećih 15 brendova koji dominiraju svijetom kroz vrijeme. Najosjetnija promjena dogodila se 2008. godine (sekvenca 2:21 na video zapisu). Ta godina mogla bi se smatrati prelomnom kada softverska rješenja preuzimaju primat nad hardverskim platformama dominantnih proizvođača.

Nakon toga, kompanije kao što su Apple, Facebook i Amazon našle su se na vrhu najvećih svjetskih brendova. Pogledajmo sljedeću animaciju:

 

Ao bi se vratili kroz vijeme, lista najvećih i najpoznatijih brendova početkom prve decenije XXI vijeka izgledala bi čudno. Duvanska kompanija Marlboro bila bi među prvih 15 brendova i vrijedila 22 milijarde $. Među prvima bile bi kompanije kao što su Nokia i AT&T. Pored Microsofta, visokotehnološke kompanije bile su prevashodno fokusirane na hardver i usluge. HP bi bio mešu prvima, a IBM bi pravio svoj čuveni personalni računar (PC) sve do 2005. godine. REVOLUCIJA PLATFORMI – 15 Najvećih globalnih brendova – Vremena su se promijenila. Sljedeća animacija dolazi od theRankings-a prema podacima Interbrenda, i poredi najvećih 15 brendova koji dominiraju svijetom kroz vrijeme. Najosjetnija promjena dogodila se 2008. godine (sekvenca 2:21 na video zapisu). Ta godina mogla bi se smatrati prelomnom kada softverska rješenja preuzimaju primat nad hardverskim platformama dominantnih proizvođača.

meCrnogorskienEnglish available languages

Top