>>>
> Marketing i brendiranje > Odbrojavanje za Spark.me konferenciju 2019

Odbrojavanje za Spark.me konferenciju 2019

meCrnogorski available languages

Spark.me, jedna od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 25. i 26. maj, se
organizuje u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, jednom od najvećih auditorijuma u Crnoj Gori. Ovo je prvi put da će se Spark.me održati u Porto Montenegru. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa preko 580 učesnika konferencije iz 28 država širom svijeta, među kojima će naći lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketare, startapove i ljude željne znanja.

Brooke Saward

Savardova je osnivačica i urednica jednog od najpopularnijih blogova o putovanjima na svijetu – World of Wonderlust , uz pomoć kojeg je izgradila publiku koja na online kanalima broji preko 1,2 miliona. Savardova je svoj blog o putovanjima započela 2012. godine kada je odlučila da kupi kartu u jednom pravcu za Evropu i posveti se ostvarenju svog sna – da obiđe sve dijelove svijeta. Danas je World of Wonderlust jedan od najpopularnijih blogova o putovanjima, poznat po korisnim savjetima o putovanjima, inspirativnim fotografijama i pričama o manje poznatim destinacijama. Savardova je takođe autor knjige World of Wonderlust koja predstavlja kolaž onog najboljeg što njen blog može da ponudi.

Kao neko ko je provedeo poslednjih sedam godina putujući sam, i ko je pri tome obišao preko 80 zemalja svijeta, njene avanture su objavljivane u poznatim svjetskim časopisima kao što su Elle, Cosmopolitan, Luxury World Traveler i mnogi drugi. Savardova posebno voli da piše o, još uvijek, neotkrivenim zemljama čija ekonomija zavisi od turizma nadajući se da će tako moći da pruži svoj doprinos. Privlače je luksuzna putovanja, avanturizam i eko turizam. Nakon nekoliko godina putovanja, Savardova je odlučila da iskoristi zanimljive biznis ideje na koje je naišla na svojim putovanjima, što ju je navelo da pokrene tri upješna lokalna biznisa u svojoj zemlji porijekla – Australiji.

Julius Dein

Džulius Din je jedan od najpopularnijih mađioničara na svijetu koji je za samo tri godine uspio da izgradi online publiku od preko 20 miliona pratilaca. Mađioničarski trikovi koje izvodi uz veliku dozu humora i otkrivajući nove svjetske destinacije, su Dina učinili pravom internet senzacijom.

Tragajući za dobrim pričama i novom publikom, Din je posjetio više od 20 zemalja i radio sa nekim od najvećih zvijezda svijeta kao što su Drejk, Post Malone i Šon Mendez i mnogi drugi. Na Spark.me konferenciji pričaće o tome na koji način je uspio da probudi interesovanje za mađioničarske trikove među toliko širokom publikom, kao i na koji način su mu društvene mreže i digitalni marketing pomogli u tome.

 

Sam Conniff Allende

Alende je višestruko nagrađivani preduzetnik koji je osnovao 10 uspješnih kompanija zasnovanih na principima društvenog preduzetništva. Svoju preduzetničku karijeru Alende je započeo sa samo 19 godina, od kada kontinuirano radi na razvoju kompanija koje osim težnje ka uspjehu i profitabilnosti nastoje da budu prijatna mjesta za rad i pozitivno utiču na sredinu u kojoj posluju. Jedna od njih je Livity , „kreativna mreža mladih“ koja zapošljava mlade ljude i radi na temama koje se tiču mladih, a koja je nastala kao rezultat želje da se nađe alternativa tradicionalnom načinu poslovanja kreativnih agencija.

Bitno je napomenuti da je Livity 2017. godine osvojila BIMA Grand Prix, najstariju i najprestižniju nagradu u digitalnoj industriji u Velikoj Britaniji. Tu je takođe i Don’t Panic, kreativna agencija prepoznata po radu na kampanjama koje za cilj imaju da pokrenu konverzaciju o značajnim temama koje pogađaju svijet, kao što je film rađen za humanitarnu organizaciju Save the Children koji prenosi priču o jednoj godini života djevojčice u Siriji čiji je život razoren ratom.

 

Lars Silberbauer

Silberbauer je potpredsjednik Viacom Digital Studios, odjeljenja Viacoma koje je zaduženo za kreiranje i distribuciju digitalnog sadržaja nekih od globalnih lidera u industriji zabave, kao što su MTV, Nickelodeon i Comedy Central. Silberbauer je prethodno radio kao direktor društenih mreža i video sadržaja za globalno tržište u korporaciji LEGO, gdje je bio zadužen za kreiranje originalne strategije nastupa kompanije na društvenim mrežama. U trenutku kada se Silberbauer pridružio kompaniji, LEGO nije imao čak ni zvaničnu Facebook stranicu, dok je 2015. godine renominari svjetski časopis AdWeek proglasio LEGO kao najbolje plasiran brend na društvenim mrežama i YouTube platformi u kategoriji proizvođača igračaka. Tokom rada u kompaniji LEGO, Silberbauer je vodio timove u Sjedinjenim Američkim Državama, Danskoj, Kini i Singaporu.

Silberbauer je proglašen za jednog od 25 najinovativnijih i najuticajnijih marketing profesionalaca u Evropi od strane
Holmes Report, jednog od vodećih profesionalnih izvora informacija iz oblasti upravljanja odnosima sa javnošću. U slobodno vrijeme se pojavljuje u poziciji savjetnika startapovima. Silberbauer je takođe član Odbora direktora #iamtheCODE, organizacije koja za cilj ima da osnaži i pomogne ženama iz socijalno ugroženih porodica iz Afrike i Azije da postanu digitalni lideri.

 

Brian Fanzo

Fanzo je osnivač kompanije iSocialFanz , u okviru koje je radi na razvoju i implementaciji inovativnih digitalnih strategija za kompanije kao što su Dell, EMC, Adobe, IBM, UFC, Applebees i SAP. Fanzo je započeo svoju karijeru u oblasti sajber sigurnosti za Ministarstvo odbrane Sjedinjenih Američkih Država, da bi zatim postao zadužen za prodaju i promociju digitalnih rješenja u brzorastućem tehnološkom startapu. Danas je on prepoznat kao stručnjak za digitalni marketing i međunarodni govornik, koji kroz svoj rad nastoji da inspiriše i nauči biznise kako da se izdvoje iz mase i povežu sa klijentima svih generacija uz pomoć digitalnih kanala. Uz pomoć svoje „misli kao fan“ (#ThinkLikeAFan) filozofije i društvenih mreža baziranih na video sadržaju – Periscope, Snapchat i Facebook Live – Fanzo je pomogao nekim od najvećih kompanija svijeta da ispričaju svoje priče na ličan i upečatljiv način. Fanzo je kao govornik učestvovao na nekim od najvećih svjetskih konferencija, kao što su SXSW, Social Media Marketing World, Consumer Electronics Show, i Mobile World Congress. Fanzo je voditelj dva tehnološka i biznis podkasta – FOMOFanz i SMACtalk .

 

Karte za konferenciju Spark.me 2019 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije – www.spark.me , po cijeni od 300€. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (25-26. maja), startap takmičenju (25-26. maja), ručak na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (25. maja). Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

Za više informacija o Spark.me 2019 posjetite zvanični sajt konferencije na adresi  www.spark.me , Facebook stranicu www.facebook.com/sparkdotme , Twitter nalog www.twitter.com/sparkdotme i Instagram nalog www.instagram.com/sparkdotme/ .

 

meCrnogorski available languages

Top