>>>
> Marketing i brendiranje > “Ufati me ako možeš” – Kao da se neko sprda sa Instagramom FSCG

“Ufati me ako možeš” – Kao da se neko sprda sa Instagramom FSCG

meCrnogorski available languages

FSCG instagram nalog doživio je “osveženje” odnosno promjenu načina vođenja i ophođenja prema publici. Iaoko je u prethodnom periodu internet marketing Fudbalskog saveza bio u rangu brojnih evropskih saveza, takav utisak se više ne stiče od prije desetak dana. Danas njihove objave izgledaju otprilike ovako:

Na jednoj instagram priči, PR Služba Fudbalskog saveza drsko je poručila: “Šta će Van Dajk za ovo nema odbrane”, misleći na debitantski gol Jovetića za tim iz Berlina protiv Liverpula na pripremnoj utakmici. Viđećemo kakav će odgovor dati reprezentativac Holandije na ovakavu opasku u narednom duelu.

Objavama skorijeg daduma dominiraju screenshot-ovi live-score sajtova, hepi brzdej želje, pokušaji humora…. Čak i snimci Mirka Vučinića dok sluša narodnu muziku (?!)

Ovo predstavlja klasičan primjer kako ne treba raditi internet marketing.

>FSCG_official Staljinistički

Onaj ko vodi profil FSCG na instagramu definitivno to ne radi na profesionalni način. Ali ono što je najgore, FSCG_official očigledno više ne toleriše nijednu kritiku na rad administratora. Svi komentari ispod “Uhvatite me ako možete” objave su obrisani, a korisnici instagrama se žale na novog administratora koji briše komentare i blokira svakog kome njegov smisao za “humor” se ne sviđa.

Pitanje glasi: šta želi fudbalski savez na čelu sa Dejanom Savićevićem i sekretarom Momirom Đurđevcom postići sa ovakvom staljinističkom marketing strategijom prema “dvanaestom igraču” odnosno navijačima?? Jer ako blokirate navijače, teško je očekivati da će ubuduće dolaziti na stadione i 90+ minuta bodriti nacionalni tim sa tribina.

 

Ne treba napominjati da su svi crnogorski timovi veoma završili evropske kvalifikacije protiv timova iz Farskih Ostrva, Finske, Kosova, Albanije i Izraela (uz jedini izuzetak Sutjeske koja je elimisala gruzijskog drugoligaša u 1. kolu Lige konferencija), čime je Prva liga po postala četvrta liga po kvalitetu u Evropi otpozadi (bolji od 3 od 55 nacionalnih takmičenja!), te da će biti potreban napor saveza za privlačenje navijača na tribine u post-covid eri.

Kako to rade drugi savezi

Pogledajte kako izgleadaju profesionalno vođenje instagram profila širom Evrope:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Herrelandsholdet (@herrelandsholdet)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by England football team (@england)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🇨🇭Nati ♂️ (@swiss_nati_men)

meCrnogorski available languages

Top