Šri Lanka. To je ono malo ostrvo ispod Indije, koje je ranije bilo poznato kao Cejlon. Poznato je po čaju, začinima (naročito cejlonskom cimetu) i slonovima. Veoma je atraktivno turističko područje. Kada govorimo o brendiranju ove države i njenom turizmu, promjetili smo da su usvojili novi turistički logo. Pogledajte kako je izgledao prije (lijevo) i kako izgleda novi (desno).
Novim logom dominira slovo “O”. Kada se spoji sa slovom s, dobijemo: sO ____ Sri Lanka. Doda se još po neka riječ ili fraza i dobije se poruka tipa: Šri Lanka je tako gostoljubiva; je tako željna izazova i slično.
Međutim, ovakav vid marketinga nije naišao na široko odobrenje publike, dizajnera i stanovnika, barem ne u početnoj fazi. Pogledajte kako izgleda novi logo i njegova primjena, te sami prosudite da li valja. I da li ćete posjetiti ovu zemlju barem jednom u životu.
Шри Ланка. То је оно мало острво испод Индије, које је раније било познато као Цејлон. Познато је по чају, зачинима (нарочито цејлонском цимету) и слоновима. Веома је атрактивно туристичко подручје. Када говоримо о брендирању ове државе и њеном туризму, промјетили смо да су усвојили нови туристички лого. Погледајте како је изгледао прије (лијево) и како изгледа нови (десно).
Новим логом доминира слово “О”. Када се споји са словом с, добијемо: сО ____ Сри Ланка. Дода се још по нека ријеч или фраза и добије се порука типа: Шри Ланка је тако гостољубива; је тако жељна изазова и слично.
Међутим, овакав вид маркетинга није наишао на широко одобрење публике, дизајнера и становника, барем не у почетној фази. Погледајте како изгледа нови лого и његова примјена, те сами просудите да ли ваља. И да ли ћете посјетити ову земљу барем једном у животу. ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl ŠL Šl Šl