Site icon SENAT.me

Logo nacionalnog brenda Paragvaja – orjetisanost na ekonomiju

CrnogorskiEnglish available languages

Prema opisu Lonely Planet-a, “Paragvaj je zemlja nevjerovatnih kontrasta. Paragvaj je i ruralni i sofisticiran, krajnje je siromašan i bestidno je bogat, može se pohvaliti egzotičnim prirodnim rezervatima i gradnjom masivnih brana, to je mjesto gdje zaprege vuku konji tik uz mercedesova vozila, zanatske radnje se naslanjaju uz blistave tržne centre, a jezuitske ruševine su smještene u sela koja se nalaze svega nekoliko kilometara od kolonijalnih gradova. Atlantska prašuma na istoku je čista suprotnost suvoj, trnovitoj divljini Ćaka, koji je lokacija izolovane menonijske kolonije.”

Krajem marta 2017. godine, Paragvaj je predstavio svoj prvi logo nacionalnog brenda, koju su dizajnirali Asuncion, paragvajski Kausa u saradnji sa UMA-om, te Bloom Consultingom. Centralna ideja loga nacionalnog brenda jeste:

Paragvaj – ekonomski plodna zemlja

(Paraguay – an economic fertile country)

Prema internet stranici nacionalnog brenda Paragvaja, logo se opisuje na sljedeći način:

Središnja ideja paragvajskog brenda je usredsređena na “plodnoj zemlji za ekonomiju”. Istraživanje koje je sprovedeno u inicijalnoj fazi projekta paragvajskog nacionalnog brenda pokazalo je da je paragvaj mjesto gdje sve raste prirodnim putem, sa ekonomskog, političkog, pravnog, ekološkog i sociološkog stanovišta. Polazeći od toga, definisana su tri usmjerenja koja održavaju misao ekonomske plodnosti: “rast”, “bogatstvo” i “mogućnosti”. Svaka od ove tri ključne riječi čine šest varijabli koje zajedno čine pomenutu zamisao.

Paragvajski logo naciuonalnog brenda sadrži tri elementa koja su ključna za zemlju koja sebe smatra “ekonomski plodnom”:

  1. ) Cvijet–  simbolizuje rast
  2. ) Sunce – simbolizuje bogatstvo
  3. ) Zupčanik – simbolizuje mogućnosti

Pomenuti elementi stvaraju višedimenzioni logo. Elementi su objašnjeni na sledeći način:

Miss Paragvaja u bojama nacionalne nošnje 😉

Pozitivno:

(*Zastava Paragvaja je neprepoznatljiva ako se stavi u ravan sa zastavma Holandije, Hrvatske, Jugoslavije, Francuske, Luksemburga i slično. Takođe, kardinalna je greška što sadrži čak dva različita (loše dizajnirana) “grba”/amblema na licu i naličju zastave. Čak na jednom od njih je napisano slovima “Republica del Paraguay”, što je kardinalna greška u heraldici)

Negativni:

Ilustracija – Da li je ovaj logo mogao predstavljati Antarktik? Imajte u vidu da je moguće i na Antarktiku naći cvjetić, zupčanik i Sunce. Takođe i pahuljicu. 🙂

Izvori:

CrnogorskiEnglish available languages

Exit mobile version